otrdiena, 2010. gada 16. februāris

Krēmkrāsas keramikas skursteņu rindas.

Kā man brīžiem apriebjas dzīvot lielā pilsētā. Goda vārds.
Nav jau tā, ka baigi slikti būtu Edinburgā, bet man vienkārši brīžiem apriebjas.
Piegriežas laikapstākļi. Vakar vismaz piecreiz lija lietus un tam pa vidu trīsreiz spīdēja mīlīga saulīte. Šobrīd, kā izskatās, notiek abi vienlaikus.
Ielas malu veikali ir tik krāsaini, ka reizēm ir vienkārši apnicīgi blenzt uz to raibumu. Un katrs no tiem ir citādāks, bet jo ilgāk es tos redzu, jo vairāk man šķiet, ka katrs nākamais krāsu būcenītis ir tieši tāds pats kā iepriekšējais. ...and they're all made out of ticky-tacky and they all look just the same.
Brīžiem galīgi apnīk būt pieaugušajam ar pieaugušo problēmām. Nu faak, kāpēc man nevarētu būt atkal 16, kad dzīve bija pārpilna sajūsmas un putoja kā sakratīta pudele Irn-bru, kas garšo tieši tāpat kā kaut kāda limpo limonāde. hihi. Reizēm apnīk lielais patstāvības jūgs un, kā teicis mans dārgum dārgais tēvainis, gribās palīst ar galvu zem seģenes un pasūtīt viņus visus dirst, kas vienmēr tikai vairo problēmas, bet kaut kā šķiet, ka tā būtu tādā tīri latviskā garā ieturēta rīcība.
Vēl mani tracina tas, ka šeit pat nav vērts taisnot matus, ja taisies doties ārā, jo, jupis rāvis, pēc pāris minūtēm izskatās, ka uz galvas būtu uzmaukta aunāda. Turpmāk laikam nemaz nelikšos par to zinis un staigāšu izskatoties kā līdz sirds dziļumiem patiess Modern Talking fans.
Nu nav tās nekādas dižās problēmas un nav tas nekas, par ko būtu vērts kreņķēties un burbuļus laist pa visiem galiem laukā. Man vienkārši laiku pa laikam kaut kas mazliet apnīk un gribās pamukt kaut kur patālāk, bet nu labi. Es labāk izdzeršu vēl vienu kafiju un izskaitīšu skursteņus virs pretējās mājas.

Un vispār, zinies, jūs visi esat banāni.

Muzikaļnaja pauza:
Še jums kaut kas no Skotijā mītošo Dumpju-Lāču apvienības iecienītākā seriāla. Atkal pacitēšu Dumpi vecāko: "skatieties Sons Of Anarchy". :>

4 komentāri:

charrlotte teica...

man gribas ar Tevi iziet pastaidziņā, Noriņ. **

Unknown teica...

hā hā norrraaaaaaa....in your face!!!!!
Edinburga nav lielāka par Rīgu, ne pēc platības ne pēc iedz. blīvuma, tikai pēc iedz.skaita!!!!!!! man to vnk VAJADZĒJA iegūglēt

n. teica...

Nav, bet te ir daudz vairāk busy-busy viss, ka ar Rīgu salīdzināt nevar.

Marta teica...

Čau!
Nesen viens no maniem blogiem ieguva "I LOVE YOUR BLOG" balvu, kā rezultātā es drīkstēju nominēt arī citus.

Viens no blogiem, kuru nominēju ir Tavējais! :)

Ja vēlies iečeko te, lai arī saņemtu balvu "I LOVE YOUR BLOG!"
http://rainy-drgnfly.blogspot.com/2010/05/i-love-your-blog.html