sestdiena, 2009. gada 14. marts

Re: Ch. - "zexy?"

Jā, Šarlot, pie velna, es tev pat varētu piekrist.
Jupis parāvis, pat ļoti varētu piekrist.
Šitā, redzies:





Un šitā bez smēķa, bet tikai tāpēc, ka šo jaunskungu es labprāt precētu (tāpat kā tu Robu, vai kā viņu tur...), un nē, vispār, es ar viņu vienkārši precēšos (par spīti tam, ka otrajā bildē viņam ir uzkrītoši vieglas uzvedības bikšpriekša, bet tas viņu, manuprāt, tikai pievilcīgāku padara...), pat ja viņš to negribēs, un vispār tieši šobrīd fonā skan. KISSES.


UN
Muzikaļnaja pauza:

(un es zinu, ka tā dziesma ir pabanāla, bet nu tomēr. :>)

7 komentāri:

charrlotte teica...

VAI NE?

smoking is definately zexy.

es labprāt precētos arī ar pure perfection, bet viņš ir tik neatkarīgs, seksuāli aktīvs, neiegūstams un kārdinošs, ka savaldīt tādu būtu ne tikai neiespējami, bet arī viņam nepiestāvoši.

n. teica...

Vai ne???
Bet šitais ir tāds PURE rokenrols, ka es vienkārši pie viņa kājām būtu gatava krist. AK. Man pilnīgi zosādiņa uz skausta. AK.

charrlotte teica...

Petey is not the sex, bet jā, when he smokes, he's definately zexier than usually.


starp citu, zināji, ka viņš būs positivusā? :D :D :D

un vispār, mums patīk dažādi vīrieši, mans pure sex ir Molko, Tavs pure sex ir.. es nemaz nezinu, man ir tikai minējumi.

stikla gunita teica...

tam klāt, viņām ir traki glīšas cepures.

n. teica...

Man šķiet, ka tu pamanīji, cik sajūsmināta es esmu par Dohertiju un Positivus brīdī, kad es 4. kabinetā, starpbrīdī starp angļu valodām, nelabā balsī kviecu, ka Dohertijs būs Positivus. Ja nepamanīji, es to atkārtošu vēlreiz. būčas. :D
Un viņš ir ze sex. iriririririir.

jā, man viņš vispār patīk. Ar vai bez cepurēm, un pat ar atvērtu bikšupriekšu.

charrlotte teica...

zinies, Tu to pateici tā, it kā atvērtai bikšupriekšai būtu ka'da vaina.

n. teica...

nē, BET MAN TĀ ATVĒRTĀ BIKŠUPRIEKŠA TĀ PATĪK, ka es pa viņu nevaru nerunāt.