piektdiena, 2009. gada 18. septembris

Fuck, eh?

Ziniet ko? Es šeit, Edinburgā, esmu sākusi justies tā diezgan forši. Nē, nu nav jau tā, ka man arī pirms tam te būtu bijis slikti, bet tagad es jūtos tā diezgan forši. Man patīk tas, ka uz ielas var bez pārpratumiem uzsmaidīt jebkuram pretīmnācējam, man patīk tas, ka cilvēki autobusos apsēžoties kādam blakus bieži sāk kādu jauku un nenozīmīgu sarunu par to, cik jauki, ka ārā spīd saulīte. Un es jau esmu gandrīz iemācījusies skatīties pa labi, kad eju pāri ielai, Hihih.
Lai nu kā, pēdējās dienas ir bijušas visai interesantas. Tas tā pa īstam laikam sākās trešdien, kad es beidzot saņēmu zvanu no kādas tulkošanas kompānijas, kurai bija radusies vajadzība pēc kāda, kurš varētu tulkot no angļu valodas uz latviešu un otrādi. Neskatoties uz to, ka tās pašas dienas pēcpusdienā man bija paredzēta vēl viena darba intervija, viņi izdomāja mani aizsūtīt uz Stirlingas policijas iecirkni manā pirmajā Skotijas darba uzdevumā. Bija diezgan interesanti, jūtos šausmīgi pieaugusi, jo esmu parakstījusi Latvijas cienīgus papīru kalnus par to, ka es nedrīkstu nevienam neko stāstīt, ko esmu tulkojusi, tur tomēr darbi būšot lielākoties ar policijām un tiesu darbiem saistīti. Pritī darn eksaiting.
Ak jā, protams, šodienas darba intervija vispār bija interesanta. Ne tas, ka pati intervija būtu bijusi interesanta, bet interesanti bija tas, ka dodoties uz turieni mani skaistie, jaunie svārki mani smagi pievīla ar graciozu šššņirkt pa aizmugures vīli. Nu neko darīt, palūdzu jaukajai sekretārei Lisai izpalīdzēt; labi, ka viņas blūzītei vienu pogu turēja kopā saspraužamā adata, hihi. Jā, bet tas ir tik forši, ka nav neviena rītārda, kurš par tevi smietos par šitik melīgiem svārkiem. Tāpēc, gan mazliet pusbalsī lamājoties, pēc intervijas tipināju mājās.
Vakar bija jauka naksnīgā, skaipiskā saruna ar Raibumiņu un pēcāk arī ar Marutiņu (kura nemācēja kedās šņores ievērt, nolēma man prasīt pēc padoma, un nebija iedomājusies pameklēt interneta ārēs). Un tiešām nevaru sagaidīt, kad tas jaunais cilvēks beidzot atlidināsies pie manis. Ir jauki pēc kāda šitā ilgoties. Man tas patiesībā tīri labi patīk; ir tāda sajūta, ka, tā kā filmās, kāds ir aizgājis karā un mīļotā/-ais viņu gaida mājās. Romaņķika, jēs?
Bet man tomēr par visu vairāk beidzot ir prieks, ka mēs ar šo pielsētu beidzot viena otru esam pieņēmušas. Ar tām patiesībā joki mazi, bet ar šo es jūtos ļoti labi - viņai pat ir krūtis kalnu un klinšu izskatā, asinsrites problēmu arī nav. Man viņa vēl tikai līdz galam jāizķemmē. To varētu padarīt rītdien, kad taisos nozagt tēva bildējamo aparātu un tā gandrīz iemūžināt (jo mēs visi zinām, ka arī mūsdienu formātos attēli mēdz neglabāties mūžīgi, jā, es to uz savas ādas ne reizi vien esmu jutusi).
Lai jums labi, iedodiet Rīgai buču no manis.

6 komentāri:

charrlotte teica...

Tu esi forša, bet esi jauka, un atrodi interneta ārēs kādu vietiņu, kur ir juridiskā angļu valoda, jo TĀDUS vārdus neviens mirstīgais nezina, man arī reiz bija no latviešu uz angļu jātulko tāds oficiāls dokuments.

kissykissy

n. teica...

Nu man iedeva tur birojā tādu glītu papīra kalniņu ar leksiku, kuru man tā kā jāiemācās. Ir, ir patraki, bet nu, man teica, ka pagaidām man neko trakāku par nopratināšanām policijas iecirkņos un mazāk svarīgu dokumentu pārtulkošanu nedos, tā kā viss bumbiņās.

Man ir puņķi.

Un tu esi forša.

Un es tev novēlu, lai tev nekad neplīstu svārki

charrlotte teica...

ō, haifaiv, man arī ir puņķi, un man ir trakākais PMS, kāds jebkad ir bijis.

aunt Irma comes to visit.

okei, veiksmīti. man skolā ir juridiskā angļu valoda.

n. teica...

PMs. Man arī bija tieši pirms prombraukšanas. Tāds galīgi hārdk'oriņš. Irmiņa, Irmačka, uhuhuhuuuu. :>

Izklausās baigi kruti, vispār.

charrlotte teica...

a man drebuļi metas no tās Tavas akvārijhuiņas labajā pusītē.

n. teica...

Labie drebuļi vai sliktie drebuļi?