otrdiena, 2009. gada 9. jūnijs

Jovi punch!

Man ir jāmācās ekonomikas eksāmenam, tāpēc es labāk veltīšu kādu Krietnu laika sprīdi kārtējā ieraksta veikšanai. Neraugoties uz to, ka man īsti nav ko teikt.
Šodien biju skolā, atdot bibliotēkā daļu no grāmatām, kuras jau kādu laiku ir aizķērušās pie manis. Un, ak Velns, no manis grib atpakaļ Klāviņu. Manu mīļo, nobružāto, sirdsveida līnijām pārpilno Klāviņu. Parasti es tā nesaku, bet Tikai Par Manu Līķi! Es esmu gatava vēl kādas pāris nedēļas intensīvi izvairīties no bibliotekāres, lai tikai Elsbergs paliek pie manis. Turklāt, nebūtu ētiski izšķirt brāļus - arī Jānis Elsbergs ir atrodams manā plauktu un sirdi priecējošajā grāmatu krājumiņā.
Šoreiz arī centīšos īpaši nepaust savu neapmierinātību ar šodienas valdības lēmumiem sakarā ar minimālās algas apšņikāšanu un nodokļu paaugstināšanu. Pateikšu tikai to, ko lielākā daļa jau visticamāk zina - nu nav onkuļiem ar smadzeņpodiem viss kā vajag, nav un viss.
Jebkurā gadījumā.
ārā ir vasara (beidzot), man jau vienreiz ir nolobījusies āda un vasaras raibumi kārtējo gadu lielā mērā apsēduši manu ģīmi. Visnotaļ priecējoši. Rīt pēc eksāmena ir doma aizbraukt līdz jūrai, pabrūnināt savu bodī - pēdējo reizi tur biju nedēļas nogalē pirms latviešu valodas eksāmena, un tagad varu visiem silti ietekt, vai, pareizāk sakot, silti neietekt gatavoties eksāmeniem pludmalē. Tas arī beidzas ar jau iepriekš minēto ādas lobīšanos un iedegumu kā šveiciešu raibaļai, hihi.
Un kaut kur pazudusi tā lieliskā brīvības izjūta, kas parasti pārņem jau jūnijā. Eksāmeni varbūt pie vainas. Varbūt tomēr tas, ka vairs nekad nebūs tā ierastā vasaras brīvsoļa, bez kura bija grūti iedomāties savu dzīvi pēdējos 12 gadus. Ai, ai, ai... Es varētu, tomēr, varētu, visu savu dzīvi pavadīt skolas solā, graužot zīmuļus, ar lineāliem zāģējot solus un zīmējot krāniņus uz blakussēdētāja klades lapu maliņām, un neuztraucoties gandrīz ne par ko, jo viss - sākot no eksāmeniem, beidzot ar t.s. lielo dzīvi - šķiet tikpat tāls kā vecumdienu sirmums. ai, ai, ai...

Nu, Jupis viņu rāvis... Iešu labāk atsvaidzināšu savas zināšanas par protekcionismiem un alternatīvajām izmaksām.

Un tagad, smieklīgākais video, ko jūs šonedēļ būsit redzējuši.

+ Pievērst īpašu uzmanību dejai 0:33 - tā turpmāk būs manējā.

6 komentāri:

charrlotte teica...

zinies. lai kaut ko nedarītu, tā vietā jādara tikpat absurdas lietas kā logu mazgāšana un 17 tukšu alus pudeļu mazgāšana.

video IR lielisks, meš jau par to runājām, un viņšir pilnīgi debill. as jū sed.

n. teica...

Jā.
Tas arī ir galvenais iemesls, kāpēc es vakar nolēmu, ka ir pienākusi visīstākā diena, lai izlasītu no kastes, kurā stāv lego klucīši visus nepiederīgos priekšmetus. Now how fucked up is that? :>


Debill, indeedy.

n. teica...

ŠARLOT?! Kāpēc manam emuāram seko kaut kāds aziāts?!?!?!?
Fak ze vat?!?!?!?!

charrlotte teica...

nomierinies, Noriņ, manam arī.

AKDIEVS. tur tajā v'\ardā, kas jāieraksta, nu saproti, ir rakstīts nekas cits kā FARTIE.

hahahahahahahahahahahahhhh

n. teica...

Es gandrīz tikko no krēsla nokritu.
roflmaosdfjkignsdf jkgsndf;gjnd

stikla gunita teica...

man godavārds visu mūžu ir šķitis, ka klāvs ir jāņa tēvs un vizmaz dēls.