pirmdiena, 2009. gada 5. janvāris

Literatūras kontroldarbs

Mūļi ar savām nastām lidos pie Sv. Pētera, kamēr pats Pēteris malkos tēju ar budistiem. Jā mūlis lido uz turieni, vai viņš spēs sasniegt kosmosu? Vai tas atrodas Pētera pagalmā?

Manām magoņmaizītēm ir gripa – tās kļuvušas zaļas un pūkainas – Bulciņgripa. Manā tējā peld kafija. Man gribas ēst.

Tualetes papīra rullis izteiksmīgi un graciozi pārlido pār mājas jumtu. Lietus garšo pēc citronu sulas un dedzina acis. Bradāt pa tādām peļķēm nedrīkst – var pazaudēt kāju pirkstus. Jauni ataugs tikai tad, ja tu būsi amēba bez formas un prāta. Tu audzēsi uz galvas māņkājiņas un paaudžu paaudzēs tev būs pagalmā samtenes, kuras apries kaimiņu jūrasvilki.

Es uz baltā žoga atstāju punktu. Tā ir līnija, kas nāk tev virsū un diebj cauri tavām smadzenēm. Ģģģģģģ. Ģedimins ir lietuvietis. Lietuva ir tur lejā. Patiesība ir tur ārā. Es biju tur ārā – nekā tāda tur NAV. Tur vispār nav nekā – tur visi dejo bezhoreogrāfijas deju un smēķē.

Arbūza mīkstumā varētu nogrimt. Tā muļķīgi mazliet, bet apelsīns apvainotos un pieprasītu ietriekt savās miesās nazi. Ražots Ķīnā. Made in China. Bītli atgriežas PSRS un naktīs neguļ. Ir jāēd milti, piens, olas, krējums, baltmaize, putukrējums un cukurs ar sāli. Tāpēc, ka tie ir balti.

Atkāpe atrodas šeit. Izeja ir tur. Zīmītes tur nav, bet kolrābji tur ārā ripo. Čīk, čīk, čīk, čīk. Man gribētos ieskriet dzeltenā sienā, lai citi no skaudības zaļi. Zaļi kā kaimiņu māja, kuru ķērpji pārvērtuši par savu impēriju. Viņiem ir Jūlijs Ķērpis. Urā! Bravo! Skan aplausi un zilu kurpju papēži duras kokā, kurš kliedz kaut ko par mātēm un revolūcijām.

No 5. Stāva lido ledusskapis, pa ceļam apsveicinās ar japāni, kuš pīpē krievu cigaretes. Suši? Nē, paldies.

Nē, nē, nē, nē, nē, nē, nē. Ir visa ļaunuma sakne. Televizorā. Tu viņu redzi, nē, viņš redz tevi. Viņš ir ciklops ar zilu aci, bez uzacs un skropstām. Viņam nav sejas – viņš ir no citas planētas. Sektants varbūt?

Labi, slikti, saldi, sāji, raibi suņi. Manam sunim ir būda, kurā viņš apraka Pāvesta cepuri. Nosauca visus par antikristu un aizgāja tālāk uz kaimiņu pusi.

Grāmatā ir lapas no papīra. Papīrs ir draugs. Papīrs ir koks un varētu augt no zemes. Zem celma guļ krupis un dara savas krupja lietas. Krupjojas kurpjains kroplis.

Es skatos pa logu. Stikli, stikli. Redzu cauri, var arī krist. Es tikai jokoju un mana mute izskatās kā U. Tavas asaras ir tikai pusbeigti cinguļi, kuri paši nezina, ko grib. Ej, apēd roni labāk, nemet pār plecu briežumāti. U U U U U

Svītra, līnija, taisne, nogrieznis, svītra, tunelis, ceļš, līdzenums. Saulīte spīd, krišnaīti dzied. Hāre, hāre, krišana hāre, hāre, hāre, hāre, hāre Rāma. Kāpostu tīteņi neaizstās gaļu. Man garšu. Es gribu ĒST! Kad gribas ēst, lūpu kaktiņi pāriet uz otrādi apmestu U. Pavārs vainīgs! (?)

[uzzīmēts gliemezis] Gliemezis. Makšķerēt nevar. Bet ēst gribas. Mani novēro pulkstenis bioloģiskais. Es sevi stādu puķu podā un lecu lejā no palodzes virsū Koļam. Koļa ir bomzis. Man vienalga.

Man gribas gulēt. Gulta izskatās pēc kaut kā, kas varētu būt gulta. Spilveni, segas manēji. Sapratīs. OOOOOOO. Pārsteigums. Omītei beidzās makaroni, piemājas veikalā arī. Es izeju pa izeju un aizeju. PROM. Lai atnāktu un ietu iekšā pa ieeju, aiz kuras ir eja, pa kuru iet, nāk skrien un pamet. Lec tikai uz augšu un krīt uz deguna kā degunradzis baletsvārkos. [uzzīmēta sirsniņa] degunradžu mīlestība citiem kož acīs, jo viņi ir kārpucūkas.

Inženieris. U Piespļauj savu aku. Ne mana aka, ne mana siekala. Tiešām. Bikšu bikšturi kož plecos kā vampīri. Gribas ēst. Ēst, ē s t, ē s t .

Man patīk ē s t.

Visur gaisā ir maziņi viņi. Viņi ir viņi. Iņ un Jaņ. Ina un Jānis. Čukčukbānis. Autobānis.

Vārdam nav vietas, vārds ir bomzis, vārdam nav valdības. Valdība ir valdība. Vaimanu, vaimanu! Roberts Gobziņš. Žodziņš, lodziņš, krodziņš, žņaudziņš. Pitons lien pa zāli, pīpē arī. Grib ēst. Patīkams sarunbiedrs, bet runā lēni. LĒNI. LĒNI.

4 komentāri:

charrlotte teica...

tur visi dejo bezhoreogrāfijas deju un smēķē.

Arbūza mīkstumā varētu nogrimt.


ne mana aka, ne mana siekala.




par šitajām tev ordeni. man postot manējo? tas gan anv mans ze bestest, drīzāk gan mans ze worstest, bet nu ok. postot?

n. teica...

posto, smukā!

charrlotte teica...

here it comes, check my fucking blog, deary.

stikla gunita teica...

Es biju tur ārā – nekā tāda tur NAV

tas kā no hospitāļu elizabetes.