sestdiena, 2009. gada 3. janvāris

Tu i cūk, ibio mā!

Jauno Gadu sagaidīju Ventiņos. Rezultātā ieraksta virsraksts ir tāds kāds tas ir. Tā viš i. Jauno gadu sagaidīju pusstundu vēlāk nekā Rīga; tā bija Lemberga ideja. Bija jautri, tralalā, labi pietiks.

Pievērsīsimies svarīgākām lietām. Piemēram, faktam, ka ārā ir kāju pirkstus nesaudzējoši apstākļi. Nepatīkami neiedomājamā pakāpē. Vēl jo grūtāk panesamu ārā valdošo neprātu padara leduspuķu trūkums manā logā. Nav jau slikti lūkoties uz pusaizsalušo Daugavu, bet leduspuķes man kārojas vairāk par jau tik ierasto ainavu.
Es gribētu pārmaiņas pēc uzrakstīt par to, cik man ir labi, bet kaut kā nesanāk. Par optimisma trūkumu sūdzēties nevarētu, bet kad sāku klabināt taustiņus uz āru laužas vērmeļu rūgtuma pārsātināta pesimisma lavīna. Gaidīsim dienu, kad mani pašu tas nokaitinās.

Man neizdevās uzsākt šo gadu ar tīru sirdsapziņu, kā to pati vēlējos. Jāmēģina saprast, kurš ir lielāks nelietis: es vai tie nelieši, kuru dēļ man tas neizdevās. Iesākot jaunu gadu ar tīru sirdsapziņu ir vieglāk to atkal piegānīt, bet kaut kā smagi, ka nav īpaši daudz ko piegānīt. Es šogad savu iekšu pārgānīšu un pārvērtīšu par izgāztuvi. Pretty darn emo. Tāpēc es kārtējo reizi pielietošu tik noderīgo PIEDRĀZT! metodi. Iešu šovakar ballēties.

Jāpiekrīt vien Bovijam - nav vienkārši, nav. Nekad nav bijis un, kā izskatās, nekad arī nebūs. Bet piedrāzt!
Sūtīšu sirdsapziņu pie velna un darīšu, kas darāms ar zināmu devu bezatbildības, kura man, nez kamdēļ, parasti palīdz vērst visu labākā virzienā nekā rīkojoties saskaņā ar visām iespējamajām normām un ētiskajiem priekšnosacījumiem. Jā.
Ak, kā man patīk pašai sevi uzmundrināt. Pie velna, palīdz. Nu tad; laimīgu, bļ*, Jauno Gadu, muļļas! XO

klusē. nobirdini pelnus (ja tu atkal pīpē).
bēdas aizplūdīs pie velna, aizlīkumos slīpnē.

pazemotais galvu cels un apmānītais gūsies
velti es agrāk melsu: nekad neatgūsies.

dvēseles rētas aizvilkdamās pārvēršas par kramu.
droši būvē uz tā krama stipru namu.

2 komentāri:

charrlotte teica...

piedrāzt metode ir baigā. tāda izdevīga un jā, es saku, vienkārši viena no vislabākajām.

man arī neizdevās atstāt tīru sevi. laidu sevī iekšā visu pēc kārtas.
goddamn.

mums jāballējas kopā, smukā, vienkārši tas ir nepieciešas kā ēst.

n. teica...

Pat vairāk. Šarlot, es jūtos crabby.