pirmdiena, 2008. gada 17. novembris

Dude, this is farting me out...

Man tikko bija aizpirstākā nedēļas nogale ever. Vārda vistiešākajā nozīmē. Viss sākās ar nevainīgu draugu apciemojumu, kura mērķis būtu piedzerties un atslēgties. Brutāli, jā, bet tas tā...
Protams, pirmo reizi dzīvē izbaudīju iespēju vērot no 5. stāva lidojošu ledusskapi. Un - kāda sagadīšanās - tas ir ledusskapis no tā dzīvokļa, kurā es - tīrās sagadīšanās pēc - atrados. Skaists skats.
Ņemot vērā to, ka pie mums tač ir 'afigennā' ekonomiskā krīze, nolēmu nepirkt Maximā cepuri. Tā vietā tā tika vienkārši paņemta.
Nākamajā dienā ēdām mandarīnus un auksto zupu. Pēc tās vienam jaunskungam piemetās caureja un gāzes. Pa cik to dienu pavadījām gultā, trijatā skatoties tv visas dienas garumā, tad esmu izbaudījusi tik krāšņu toksisko pirdienu smaku buķeti, ka pat smaržīgās tantes autobusā mani atstāj vienaldzīgu. Maija arī vienreiz norāva smagu zobu. Par sevi neko nestāstīšu - vajag jau mazu intrigu.
Nedēļas nogales visbiežāk pieminētais vārds ir ČOŽA. Tautā laikm pieņemts, ka tas ir sinonīms vārdam vāvere. No šī vārda, protams, tiek veidoti dažādi atvasinājumi un frazeoloģismi katrai dzīves situācijai. Piemēram, čožainā čoža, dabūsi pa čožu, čožainis vai Superčoža.
Protams, tajā, padomju stilā iekārtotajā, virtuvē tika rasti arī īpaši secinājumi. Jā, reti kurš spētu aizdomāties, ka (citēju): "Ja tu sēdi tramvajā un tavam penim pārbrauc pāri autobuss, tad jābeidz rīt sēnes."
Vienu vārdu sakot, ar mūsdienu jaunatni viss ir vislabākajā kartībā un labāk nemaz nevarētu būt.
Jā, arī pirmo sniegu piefiksēju. Žel, ka tas maita tik ātri izkusa - manī rodas tieksmes pēc sniegavīriem.
Tas laikam viss. Tad nu...
Lai jūsu ledusskapis labi lido un lai jūsu pirdieniem maijpuķīšu aromāts!
Jūsu - n.

P.S. Tā nebija parasta nedēļas nogale.

5 komentāri:

charrlotte teica...

noriņ, noriņ.
vai nu šeit vai draugos, ja divās vietiņās ir vienādi ierakstiņi, tas kļūst mazāk interesanti.


no fart zone.

n. teica...

Man ir jātaisa kampaņa, labrīt.

charrlotte teica...

es palīdzēšu.
davai?

n. teica...

Nav smuki, bļ, teikt davai.
Tu zini:
"kas bļe, nahuj, lamājas, tas ir ahujenna sūdīgi audzināts".
jā.
Es nezinu. Ja tu uzrakstīsi argumentēto eseju, minot 7 argumentus, kāpēc man Tevi būtu jāņem savā kampaņā un ko Tu tās labā varētu darīt, tad es vēl padomāšu un mani cilvēki piezvanīs taviem cilvēkiem, lai sniegtu manu gala atbildi.

charrlotte teica...

es vispār paskatīšos plānotājā, vai man laiciņš sanāktu tādai lietai.