svētdiena, 2008. gada 23. novembris

Pizdatijs.


Veins vārds, ar kuru šobrīd varētu raksturot Visu. Sākot no ārā valdošā laiciņa, beidzot ar Upīti Andreju. Un pie tam, man patīk šis vārds, kad tas ir lietots savienojumā ar kādu lietvārdu deminutīva formā (piem. Pizdatijs jociņš, Pizdatijs krāniņš vai Pizdatijs akvārijiņš).
Man šodien iekšā tāds kā mazliet iepelējis un ģīmis savilkts tāds, ka tiek darbināti vairāk sejas muskuļi, nekā pasmaidot, un lūpu kaktiņi pakļaujas gravitātei. Es nezinu kāpēc, bet ja zinātu - nosistu.
Rīt jāraksta domraksts (Pizdatijs domrakstiņš), un man jāizdomā, ko es labu varētu pateikt par Žeberi (Pizdatijs dzejnieciņš). Man patīk, kā viņš raksta par televizoru (Pizdatijs dzejolītis), kurā viņš teica, ka: "kad cilvēks nomirst/atbrīvojas vieta/pie televizora" (Pizdatijs citātiņš).
Bet atgriežoties pie lūpu kaktiņiem, kuriem piekarinātas neredzamas hanteles... Nav jau mana darīšana, kas man galvā notiek, bet šķiet, ka neironiņi mazliet īsajā sagājuši (Pizdatijs īsiņais). Must be the weather. Varbūt akūts dzīvības trūkums organismā (Pizdatijs trūkumiņš).

Un man šī Banānu republika nepatīk. Nevarētu teikt, ka es ar to baigi lepotos, bet nav jau arī tā, ka nelepojos.
Aiz loga svilpo vējš (Pizdatijs vējiņš), un līdz Daugavai, kuru es neredzu, plešas traku padaroši sniega lauki (Pizdatijs lauciņš). Vēlaizvien pastiprinātas tieksmes pēc sniegavīriem un siltā radījuma, kurš šobrīd atrodas apmēram 2000 km no manis (Pizdatijs attālumiņš).

Skan MGMT. Man patīk. Ir silti. Bet Pizdatijs puveklītis iekšā sēž.
Vajag atgriezt dzīvību manā organismā (Pizdatijs elektrošociņs).
"Shock me like an electric eel"




P.S. Ejam būvēt sniegavīru .. Pliki!!!???

4 komentāri:

charrlotte teica...

pizdatijs ierakstiņš.
ja nebūtu manis, tev šis vārdiņš neliktos tik pizdatijs!

davai, rīt tad to sniegavīru?

MGMT ir pizdatijs muzoniņš.

hihihi.

n. teica...

Davaij. rīt būs pizdatijs sniegavīriņs. es Ceru, ka būs tikpat pizdatijs laiciņs, kā šodien.

Jā, paldies Šarlot. Tagad es pizdatijs lietoju biežāk nekā pohuj vai bļe.
Pizdatā džāra Tu esi. :>
BuChInJaZzz ;D*~*

charrlotte teica...

pohuj taču ir tik patīkami izmest, kad viss ir.. pohuj!

bet varbūt pizdatij pohuj?
drausmas.

tev nav tie mazie pimpīšburkāni mājās gadījumā?

n. teica...

nē, pohuj man vēlaizvien patīk. arī Fakit man patīk. :>

Kaut kādi burkani man ir. Bet tie ir lielie dildoburkāni.