piektdiena, 2008. gada 14. novembris

Heeey Bulldawg!

'Some kind of happiness is measured out in miles'
Tā dziedāja mazpazīstama grupele ar nosaukumu The Beatles, dziesmā, kuru tieši tulkojot, sauktu 'Eu, Buldog!'. Tāda mana šīsdienas vienas-dziesmas-playlist'e.
Es pat šobrīd varētu arī kā tas leģendārais aitu suns, no tās pašas dziesmas, stāvēt lietū, bet tas mani arī netraucētu. Ir labi, patiesībā. Es sāku justies labi, un tas ir labi.
'Some kind of solitude is measured out in You'
Nu labi, ko nu par to... Ir mazohistiski pēc Kāda ilgoties, bet tajā pašā brīdī, laiks savā ziņā iegūst piepildījumu. Un ir jauki saņemt īsziņas no 11-ciparu numuriem laikā, kad kārtējo reizi esi iedziļinājies kādā galīgi greizā sapnī (šonakt man bij' viens, kurā man bija maziņš, maziņš laptopiņš, kurš praktiski visu laiku draudēja uzsprāgt).
'You think You know it but You haven't got a clue '
Un tad, kad beidzot sāks snigt, es uzcelšu sniegavīru, uzlikšu viņam brilles, nosaukšu viņu vārdā, kas sākas ar 'L' un ielikšu saldētavā. Lai glabājas un ir tepat.
Un braucot autobusā, es nez kamdēļ atminējos tās skaistās, naivās bērnības dienas, kad ar paglama drauģeļiem zem viena īpašā koka rakām zemē noslēpumiņus. Interesanti zināt, vai tie tur ir vēl joprojām? He.
Būs labi, jā. Nu jau vairs nav tāda galīga vientulības izjūta. Tagad atlikušas trakas ilgas, tirpiņas uzdzenošas gaidas un domas, no kurām ij neatkauties.
Jā, reta reize, kad novērtē telefona eksistenci.
'You can talk to me.
if You're lonely, You can talk to me'



P.S. - Kā man patīk vāŗds 'ķiķināt'! Tas liek man ķiķināt...

7 komentāri:

charrlotte teica...

zini, mēs ar sukri reiz ierakām zem egles kārbiņu ar tādu kā burvestību iekšā, kur bija jāsaliek papīrīši, kas jāaptin ar zaļu diedziņu, kurā ir kautkāds noteikts skaits mezglu un jāiekaisa baziliks. un tad pēc gada jārok ārā, jo tad papīrīši būs pārvērtušies par naudu.
mēs izdarījām. un tieši pēc gada, 16. maijā izrakām.

kastīte bija.... sadalījusies.

n. teica...

Bļins, kā sasmējos. :>
Tur ir zemteksts. Tas varētu būt pamudinājums no dabas mātes puses.
Šarlot, jums tagad jāuzsāk atkritumu šķirošanas un pārstrādes bizness.

Kristaps Karlsons (SkaKri) teica...

Tev vajadzeja nākt uz sviesta cibu (klab.lv) :)

charrlotte teica...

nu bet tas ir gadījums no dzīves. man daudzi tādi stulbi. šodien, piemēram, pagāju garām vienai sievietei, man tā kā pirksti viņas matos ieķērās, bet šī gāja tālāk UN man rokā palika blondu matu kušķis.
viņai laikam tagad uz galvas ir plikums.


nē, man nepatīk atkritumi.
es skatīšos blueberry nights tagad. akd būšu beigusi komunicēt ar savu projekta vadītāju.

n. teica...

Krī, man uz sviesta cibu nospļauties. This is international, baby.!


Šarlot?! bļē.
Izklausās galīgi baisi. Es tās tantes vietā pamainītu šampūnu. Vai labāk, sāktu tādu beidzot lietot.

Kristaps Karlsons (SkaKri) teica...

Gadījuma pēc (lai būtu internacionāli) tad tev nevajadzētu rakstīt angļu valodā?

n. teica...

Es vēl kačāju skillu, babe. :D