sestdiena, 2008. gada 6. decembris

The Government Totally Sucks, you mother f**ker.


Manām dusmām norauti pauti
Man prieks par tevi, Koknēvič Ģirt; manas dusmas gan vēlaizvien ir auglīgas. Vienīgais, kas liek justies labi ir mūsu jaunās grupas jaunais hīts - "Āāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāāā pupi" (jaunā grupa, kura radās apnienojoties Mikam un divu jaunkundžu - Šarlotes un Noras - duetam "Prāta aptumsums", jā, jaunā grupa, kurai nosaukums ir Miks & The Boobies).
Vispār jūtos kā ne savās biksēs ielīdusi.
Esmu neharmonijā ar sevi, savu bodī un vidi. Dzīve ir ciešanas, kā budisti domā, bet negribas peiņemt to, ka jārīkojas pārāk bieži ar tadu negribēšanu. Jā, pie velna, es gribētu būt tāds bohēmiski noskaņots slaists, kurš gleznotu ar kāju pirkstiem, pelnītu heaps of money, dzīvotu kādā dzīvespriecīgos toņos izkrāsotā mansardā, staigātu basām kājām, teiktu cilvēkiem, ka viņi ir kretīni (nu labi, to es arī tagad varu darīt, bet tas nebūtu tik forši, jo tad es to varētu teikt ar tādu man-pilnīgi-po*uj toni un viņi vienalga būtu par mani sajūsmā...) un pīpēt 4 paciņas dienā (...jo man arī reāli būtu po*uj).

Es esmu iemīlējusies un man gribas piedzerties. Ne jau nu gluži tāpēc, ka man baigi patiktu dzert (nē, es tomēr arī nesaku, ka nepatīk), bet tāpēc ka nervi uzvilkti kā stīgas -2 grādu temperatūrā.
Par iemīlēšanos šoreiz nerunāsim - tas šoreiz sanācis ar zināmu distanci varda vistiešākajā nozīmē, bet man vienalga patīk iemīlēties. Tāpat kā mīlēt, mīlēties, samīlēties, izmīlēties, iemīlēt, nomīlēt, samīlēt, mīļot un salīmēties. Jā, tas tā speciāli.
Bļeģ.

Uz mani skatas mana kāmiene.
Kura ir ļoti īpaša, jo sakotnēji viņu gribēju saukt par Suni (kā Suns), bet atklājot, ka tā ir meitene, pār mani nāca apgaismība, un sapratu, ka par Kuci viņu nevar saukt. Tāpēc nosaucu viņu par Lolu (kā The Kinks dziesmā).
Viņai šobrīd ir tukli vaigi, kas mani priecē - jo viņai, atšķirībā no manis, nevajag nodrupināt un noliet savu c izmēra krūtežu, lai parādītu apkārtējiem, ka ir paēdusi.

Es šodien ļoti daudz nodarbojos ar matemātiku un sapratu daudz noderīgu lietu par sīnusiem un tingel-tangelsiem. Manī tagad mājo ne tikai Rokenrola bet arī Matemātikas dievu spēki. Heljē.

Un vispār - skolā mums varētu maksāt - tas palīdzētu mums ieharmonizēt.

8 komentāri:

charrlotte teica...

vispār, tas bija tikai viens singls, čabulīt, mēs vēljoprojām esam "prāta aptumsums". un "pupi" ir by Prāta aptumsums feat. Miks.


jāāāā, iemīlēties ir thrilling.

n. teica...

Bet kā tad tur paliek ar to readošo "miks & The Boobies" apvienību???

Es būšu tava klaviere.

stikla gunita teica...

tingel-tangelsi - jēziņ kā tīk.

charrlotte teica...

liekas, ka apvienībai ir divi nosaukumi tagad.

klavierīt manu, drīkst,es tevi paspēlēšu?

n. teica...

You can play me anytime you want to. :>

Nodarbosimies ar virtoālo s...



...seleriju kapāšanu.?

charrlotte teica...

labāk ar virtuālo sek...












sekularizāciju. davai>?

n. teica...

Labi.
Es lēnām atpogāju tavu kreklu un pieskaros tavām k...

















Kastaņetēm, kuras ir piekabinātas struķītī tev ap kaklu. Un zem pirmā krekla, vispār ir biezs vilnas džemperis.

stikla gunita teica...

ģeniāli smieklīgas jūs.