pirmdiena, 2008. gada 15. decembris

Shag

Viena Velna pēc ir sajūta, ka manas kājas atrodas apmēram 3m attālumā no manis. Sajūta lieliska (teikts visironiskākajā tonī, kādā kāds jebkad ir kaut ko teicis).

Iedomājies, mazais draudziņ, es lielāko daļu pagājušās nakts pavadīju mokoties pirmsnāves agonijā (kā man pašai tas šķita), jo arī mans kuņgis savos 18 ir jau pietiekami pieaudzis, lai dzīvotu patstāvīgu dzīvi, kas mūs neizbēgami noved pie sekām - ekonomiskā krīze skārusi arī viņu, un mans iekšējais draugs pieteica streiku. Pēc tam, kad nora sevī tika iestūmusi vistas zupu, kurā bija daudz vistas un vēl jo vairak piparu.
Apmēram 6.30 rīta agrumā es iejutos ārsta lomā un pati sev teicu: "Mazā, Tu dzīvosi!". Tad es izslēdzos.

Šīsnakts trauksmainais cīniņš ar kuņģi (varbūt jāraksta ar lielo 'K' - viņs ir tik patstāvīgs...)... khm... tātad: cīniņš ar Kuņģi, nevar nebūt nedēļas nogales sekas. ES TIK SEN NEBIJU DZĒRUSI, KA MAN GRIBAS VĒL. Cik labi, ka priekšā brīvlaiks, un varēs atlaist (ar lielo 'A'; veseliem trim lielajiem 'A').
Gribētu pateikties Šarlotei, ka pacieta noru, kuras sabiedrībā tika sēdēts šaurā Vecrīgas ieliņā un malkots šampanietis (Sovetskoje Zolotoje tagad Rimi akcija - Ls 1.59).
Depo. Depo. Depo. Depo nemirst. Un es šeit nerunāju par superlētiem būvmateriālu veikaliem. Hell no!
Pludmales ballītes decembrī arī nemirst. Sen nav bijis tik jautri, sen nebija Voiceks Voiska dzirdēts, sen nebija 6h no vietas dancots. Es varētu vairs nenodarboties ar sportu (sekss neskaitās); man pietiktu ar Depo apmeklējumu apmēram reizi nedēļā. Kaut gan - ir krīzes ziema un man vajadzēs taukus. Ne jau lai uzturētu ķermeņa temperatūru, bet drīzāk, lai es tos varētu pardot kādai 3. pasaules valstij, kur visi ir kārni.
Un es neesmu aprobežota, es tikai izliekos.
Nopietni.


Fonā skan AC/DC ar dziesmu All Screwed Up, un es saprotu, ka šis ieraksts ir pilnīga nejēdzība. Un ne tikai - tas ir arī nelasāms, nebaudāms, bez jebkādas apslēptas jēgas un nosakāmas struktūras šeit vispār NAV. Vienu vārdu sakot, šis ir viens nolādēts (TURKLĀT, NEPILNĪGS) nedēļas nogales apskats.
Fak Jū, Banana Republic - Es eju gulēt.

8 komentāri:

charrlotte teica...

tu man patīc, smukā.
tas bija baudāmi, jā. un vajag vēl. daudz.

daudzdaudzdaudz.

un no shagiem tu laikam netiksi vaļā.



turklāt man patīk, kā Tu raksti. varētu pat izstumt Paulu Bankovski no Rīgas laika sleju rakstīšanas.

Anonīms teica...

vipī vipī vipī

n. teica...

Skakri, Tu esi pārāk tievs, lai šeit atrastos.


Šarlot, ES ESMU FKN STONED!!!!!!

stikla gunita teica...

šarlote ir pārnesusi mūsu tradīciju par lētajiem šampjiem. vismaz jūs aizgājāt uz depo.

n. teica...

Gunit, Nora lētos šampjus dzer kops bērna kājas. :>

charrlotte teica...

nē, bet es to pārnesu plašākai sabiedrībai (Norai), ka lētie šampji ir jādzer Vecrīgā uz ieliņas.

Anonīms teica...

bļā

n. teica...

Skakri, Tu vēl lamājies. Tas vēl ir pieņemami, atšķirībā no tava tievuma.

Ja? Bet es toties esmu dzērusi lētu rõzā šampanieti uz ienvidu tilta. Tas bija pāris dienas pirms manas iesoļošanas pilngadībā, un tilts, protams, vēl publikai nebija atvērts. jā. Es tur arī atstāju tukšu cigarēsu paciņu. slimus. vaniļas.