trešdiena, 2008. gada 3. decembris

Man ir žilka - 30 metri.

šobrīd esmu pie Segoļas, manas dārgās, un tikko sēdēju uz viena krēsla ar smuko Šarloti, bet viņa jau paspēja aiziet no manis. Šobrīd viņa šķirsta manu plānotāju un deklamē fragmentus no "School of Rock".

Es šorīt nokavēju ekonomiku, jo skrēju pakaļ trolejbusiem. Kā suns, tikai uz divām. Bet mēle bij' izkārusies.

Sīnuss, kosinuss, tangens, tingeltangels.

Man šobrīd ir pupu fetišs - uz savām un Šarlotes, karsti mīlētajām, franču politikas lapām sazīmējusi esmu pupiņus.
Un mūsu dievīgajam duetam ir hīts, kuru gan izpildu es, un tas saucās "Pupi, pupi, pupiņi"
.
We are the dorks of the dorks.
Jūsu apkārtnē ir vāveres.

7 komentāri:

charrlotte teica...

flash your boobies, girl!

jādzēš ārā, cik daudz cilvēki tagad padomās, ka mēs skolā pupojamies.

n. teica...

Kas vainas Pupiem?
Tā ir pupu, diskriminācija, Šarlot, puisīt.
Ejam labāk, kā Diba teiktu, Patīrīt???

charrlotte teica...

ejam ne tikai patīrīt, bet kaut ko vairāk.

ai, krāsiņas, krāsiņas.
coo coo cachoo.

n. teica...

To varētu saukt par pasta pakalpojumu izmantošanu. jū nou.

stikla gunita teica...

tjā. var manīt, ka jums ir meiteņu klase. pupi. mums puišu ar krāniem dažādās variācijās

n. teica...

Nē, nu beidz. Man arī krāni patīk. Ko tas par mani nozīmē, atbildi pamato!

stikla gunita teica...

tu esi vīrietis. bet to jau tu zināji ne?