pirmdiena, 2008. gada 1. decembris

She had problems with drinking milk and being school tardy.

Mazliet tā kā besītis un lielā mērā tā kā nepatika pret skolu. Šodien pārrakstīju literatūrā iegūto trijnieku (jā, zinu, zinu - jau kaunos), bet mani māc tāda nelāga priekšnojauta, ka nekas daudz labāks tur nav tapis. F**k.
Ir tāda muļķīga lietiņa, ka pēdējā laikā 90% man ikdienā apkārt esošās jaunatnes populācijas patīk čīkstēt un sūdzēties, cik ļoti dzīve pēdējā laikā ir nedzīvojama. Atlikušajiem 10% ir mazak par 12, tātad viņi pieskaitāmi kategorijai "Ko tad jamie no dzīves saprot?!...". Negribās jau teikt, ka es tāpat,kā visi, NU BĒT...
Lūdzu, nemodieniet mani 17. decembra rītā.


5 komentāri:

charrlotte teica...

runaway from all your boredom,
runway from all your whoredom
and wave all your worried cares
goodbye

gulēt jāiet.

charrlotte teica...

tfu.
wave all your worries and cares
goodbye

n. teica...

worried cares.


Words are flying out like
endless rain into a paper cup
They slither while they pass
They slip away across the universe

Man viņi patīk. Nu tie četri, kuri smuki dziedāja un leitoja kā nezvēri.

charrlotte teica...

es tikko noskatījos beigu kadrus tai filmītei.

bauda acīm/ausīm.
eargasm/eye-candy

stikla gunita teica...

tu man nejautāji. dzīve ir izlidojama.